Na vaši spletni strani lahko ustvarite področje, ki bo z geslom zaščiteno pred ogledi širše javnosti. Z drugimi besedami, vsebino v tem področju želite prikazati le tistim, ki se bodo registrirali in svoje kontaktne podatke oddali va vaše poštne predale. Področje za registrirane uporabnike je še posebej koristno, ko želite podatke zaupne narave deliti z vašimi klienti, partnerji ali osebjem.


Spodaj imate opisane postopke in načine omejevanja dostopa uporabnikom do vaših spletnih vsebin.
  

  1. Ena izmed možnosti nadzora dostopa je, da posamezno stran (ali pa tudi celotno spletno mesto) zaščitite z geslom. Geslo natavite v Nadzorna plošča > Lastnosti strani > Nadzor dostopa (podroben opis postopka si lahko ogledate tukaj). Ko spremenjene nastavitve objavite, bodo do vsebi na spletni strani lahko dostopali le tisti, ki poznajo vaše geslo.
       
  2. Da vam ne bo potrebno gesla pošiljati naokoli vašim uporabnikom, preprosto naredite poštni seznam, in pri Nadzoru dostopa s padajočega menije izberete tisti poštni seznam, v katerem so shranjeni uporabniki, ki jim želite skrite vsebine prikazati. V tem primeru se bo uporabniko pred vstopom na zaklenjeno stran prikazalo vnosno polje, kamor bo vnesel svoj poštni predal. Če se njegov email nahaja v izbranem poštnem seznamu, si bo lahko ogledal vsebine.
       
  3. Zgornji dve možnosti pa lahko združite v eno. V nadzoru dostopa označite poštni seznam, zgoraj pe še vnesete geslo. Če si bo uporabnik želel ogledati vsebine, bo torej moral imeti elektrobnski naslov v poštnem seznamu, poleg tega pa bo še moral poznati geslo.

Dodajanje področja za registrirane uporabnike, je eden izmed načinov, kako lahko pridobite potencialne kupce. Le tisti, ki ga vaša storitev res zanima, bo seveda željan videti vse vsebine, ki jih ponujate. Zatorej takšnemu uporabniku ne bo odveč izpolniti kratkega kontaktnega obrazca (ime, email, telefon...). Kontaktni obrazec pa lahko nastavite tako, da se email, ki ga vpiše uporabnik avtomatsko shrani v naprej pripravljen poštni seznam. S tem korakom ste ubili dve muhi na en mah.

  1. Dobili ste podatke vašega novega potencialnega naročniga oz, kupca.  
  2. Ke je bil njegov elektronski naslov dodan v vaš poštni seznam, ga bo program ob vpisu elektronskega naslov v okence pred zaščiteno stranjo, spustil do vsebin, do katerih sicer ne bi mogel.
      

Enako lahko onemogočite dostop samo do nekaterih vsebin na spletni strani, brez da bi zaklenili celotno podstran. Zaklenete pa lahko samo datoteke, ki jih dodate s pomočjo Področja za datoteke. Ko se vam odpre pojavno okno, kjer datoteko naložite, imate spodaj možnost nadzor dostopa. Možnosti, ki se vam ob tem ponujajo in postopki so identični tistim, ki so opisani zgoraj.