Prijava za člane |
Omejite dostop do vsebin le za vaše zveste člane.
Predno namestite aplikacijo, je potrebno najprej ustvariti obrazec za prijavo in pa bazo podatkov, ki vsebuje podatke o prijavljenih uporabnikih.
Kako ustvarite obrazec za prijavo in bazo podatkov uporabnikov? Poglej tukaj ...
Kako zgleda nameščena aplikacija Prijava za člane?
Aplikacijo Prijava za člane lahko na vaši spletni strani dodate kamorkoli in določite katera baza podatkov bo vsebovala uporabniško ime, e-poštni naslov in geslo. Aplikacija omogoča tudi ponastavitev gesla s pomočjo e-pošte. V bazi podatkov lahko shranite posamezno ime / geslo za vsakega uporabnika. Z uporabo urejevalnika podatkov, lahko lastnik spletnega mesta ureja zbirko podatkov članov in jim omogoči/onemogoči dostope do določenih vsebin, ureja profile, itd.
Kako namestite aplikacijo Prijava za člane?
Sledite navodilom v nadaljevanju:
V urejevalniku kliknite desno zgoraj na Nadzorna plošča. Odpre se vam meni, kjer kliknete na Dodatki.
Med dodatki izberite Prijava za člane.
Kliknite na Namesti, da se gumb obarva zeleno in se izpiše Nameščen. Zaprite okno s klikom na
križec desno zgoraj.
Trenutni meni se razširi in sedaj lahko izberete želeno aplikacijo. V tem primeru Prijava za člane.
V tem koraku določite pozicijo obrazca za Prijavo za člane. Dodate jo lahko tam, kjer se vam polje obarva z zeleno ali modro barvo.
Določitev opcij aplikacije:
1. Izgled obrazca: Tukaj lahko določite, kako bo obrazec izgledal. Možnosti imate že predstavljene,
samo izberete tisto, ki vam najbolj ustreza.
2. Vir podatkov o uporabnikih: V tem koraku določite bazo podatkov uporabnikov in dodate
povezavo do baze za polja Uporabniško ime (username), Geslo (geslo), E-mail (email) in
Dovoljenje (opcijsko).
Iz padajočega menija izberete bazo podatkov, ki ste je ustvarili, ko ste oblikovali
obrazec za registracijo članov.
3. Dodatne možnosti: Tukaj lahko določite ali naj uporabnika po prijavi preusmeri na kakšno
drugo stran. V tem primeru v polje Naslednja stran vpišete URL naslov strani.
4. S klikom na gumb Osveži (spodaj levo), se obrazec namesti.
Omejite dostop do spletnih strani samo za registrirane uporabnike
S pomočjo nadzora dostopa lahko omejite dostop do določenih spletnih vsebin le za registrirane uporabnike.
Kako poteka namestitev?
1. Tip dostopa: Tukaj določite na kakšen način bo možen dostop do določene starni oz. vsebine.
Izberete lahko, da bo dostop možen: le z geslom, torej za vsakogar, ki bo imel geslo za dostop; ali pa za skupino uporabnikov iz izbrane baze, ki jo določite v naslednjem koraku.
2. Izberite skupino: Če izberete drugo opicjo, potem tukaj določite iz katere baze bodo imeli uporabniki dovoljen dostop do zaklenjene vsebine.
3. Izberite prijavno stran: Tukaj izberete stran, kjer se nahaja prijavni obrazec.
4. Opis: polje je določeno za vpis sporočila, ki se prikaže, če uporabnik klikne na obrazcu za prijavo na gumb Prijava, brez vpisa gesla. Lahko pa polje pustite prazno in uporabite privzeto besedilo – primer spodaj.